چی کوگ مهس

لری،به معنای همچون کبک مست

دی ماه 76 دنیا رو دیدم !! زندگی کردم و نفس کشیدم،زمین خوردم و بلند شدم :) و بودم !! جوری که هستم ! دنیا از دید یه دختر،با تمام دخترونگی ها !! چی کوگ مهس :) پ.ن : ستین،لری به معنای ستون ولی با مفهوم عزیز :)

سلام :)

 

+ مینویسم !!

+ یه ملکه ی خود خوانده م !! هوای خودمو دارم :)

+ احترام شما = احترام من :))

+ زندگی منه بم نگو چی خوبه چی بده :) 

+ قرار ما هر پنجشنبه !! 

+ همین 

پری سا
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ ۱۰ نظر
اتاق،اما دون اهو 
 
-انسان های واقعی؟؟
سرش را تکان میدهد،-مکان ها هم واقعی هستند،مثل مزرعه ها،جنگل ها،هواپیما و شهر ها  !
-نه،چرا گولم میزنی؟اونها کجا جا میگیرن؟
مامان میگوید : بیرون از اینجا،بیرون !
 
داستان زیبا و نامتعارف ! دنیا از دید بچه ای که تازه وارد 5 سالگی شده،زندگی عادی داره اما کم کم میفهمه همه ی زندگیش،از ابتدا غیر عادی بوده،حتی تولدش ...!! و میفهمه باید،بیشتر از کودک،یه ناجی باشه !! 
 
پ.ن : به همه توصیه میکنم ! منو تا 4 صبح بیدار نگه داشت !
پ.ن : فصل سه رو با نفس حبس شده توی سینه میخونید !
 
پری سا
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۰ ۴ نظر
دلتنگ کوه م !!  نسیم خنک صبح میرفت زیر پوستم و بوی علف های کوهی و خاک نم دار میپیچید توی وجودم ! به تک تک سنگریزه های ریز و درشت سلام میکردم و نفسم توی سینه حبس میشد،چون خورشید از پشت کوه میخندید و تپه ها و درختچه های معطر از گرد طلایی رنگ افتاب پر میشدند ... !! دلتنگ صدای شر شر اروم ابم وقتی سنگ های خواب الود رو بیدار میکردند ... ! 
 
پ.ن : دلتنگم :(
پ.ن : هوس سفر نداری ز غبار این بیابان...؟
پ.ن : همین :) 
 
پری سا
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ ۸ نظر
امار رسمی (فکر کنم بدونید امار رسمی چیه) کودکان کار (صرفا ارتباط مستقیم با کار) از مرز 1.7 میلیون نفر ... یا شاید فرشته ی بی گناه ... گذشت !! 
 
امار رسمی حجاج عمره ی امسال ....... سکوت ....... . . .. . 
 
پ.ن : کعبه همینجاست کجا میروید .... ؟!
پ.ن : خدا جز دل ادم ها خونه ی امنی نداره 
پ.ن : سکوت ... و سکوت ... 
 
 
پری سا
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۴ ۹ نظر

آخ سی حال خش 

اخ سی روزل خوبو

و دلم افتو نزه 

من شو سهونم :( 

 

 

 

پری سا
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۴ ۶ نظر
ممکنه از عشق بترسی،از اهنگای عاشقونه دلپیچه بگیری یا حتی اسم دوستت دارم که توی فیلم میاد بخوای قطعش کنی ... !! ممکنه اینجوری باشی چون تجربه ش نکردی :) پس نگران نباش !! و یا ممکنه اینجوری باشی چون تجربه ش کردی :( متاسفم .... 
 
پ.ن : من دومی ام ! :( 
پ.ن : شکلک فور اور الون :/ 

 

چایی داغ،آتیش داغ !! نسیم خنک و بوی هیزم بلوط :)

بی شک مست خواهم شد :)

 

پ.ن : بهشت :) 

 

 

پری سا
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ ۵ نظر
همیشه شنیدم انتقام خوب نیست !! و نباید حتی ته مونده های غرور و وجود شکسته ی خودمون رو جمع کنیم :/ خدا نیستم،فتوی هم نمیدم !! اما راجب خودم میگم : اگه انتقام گیر ها به بهشت نرن،جهنم هم نمیرن !! گاهی وقت ها خوبه بد باشی !!
 
پ.ن : گرگ بارون خورده م یا پرنده ی تیر خورده؟؟ نمیدونم :( 
 
پری سا
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۹ ۲ نظر
اسمش که میاد لب و لوچه ها جمع میشه :/ قیافه ها حداقل ظاهرا  غمگین و عصبی میشه و بعدش یه نفس راحت که : ما امنیم !! و امنیت داریم !! راجب تجا.وز حرف میزنم !! اما از خودم،از دیگران میپرسم آخرین باری که کسی متلک پروند کی بود ؟ اخرین باری که توی تاکسی کسی خودش رو به ما چسبوند کی بود ؟ چند وقت پیش نگاه های خیره ای رو تحمل کردیم که نهایتا ختم شد به یه شماره؟؟ مسلما جوابش خیلی دور نیست !! ما همه قربانی هستیم :) همه !! 
 
پ.ن : نیازی به آمار نیست،به خودمون نگاه کنیم !!
پ.ن: غمگینم،بیشتر از این که عصبی باشم !! 
 
پری سا
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۷ ۴ نظر

هنری بروک آدامز : 

 

دوست به قدرت رسیده ات را از دست رفته بدان !!

 

پ.ن : گل گفتی :/ 

پری سا
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۰ ۱ نظر

هر بار که با باشگاه دوست داشتنی کوهنوردی شهرم میرم و جای دیگه ای رو کشف میکنم،نفس عمیق میکشم و میگم : اینجا باید بهشت من باشه :) و بار بعد هم این اولین جمله ایه که از من میشه شنید !! لمس خنکی هوا،صدای آب و ترد ترین علف های کوهستان بی شک زیباترین بهشت منه :) دوست دارم بیشتر عمر کنم !! و ببینم،و لمس کنم !! و هر بار بگم : وای،من اگه بمیرم،اینجا بهشت منه !! 

 

پری سا